.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴ ویژگی منحصر به فرد گلکسی اس ۶ که نمی دانید
گلکسی اس ۶ سامسونگ این روزها به عنوان تلفن همراه برتر اندرویدی در دنیا شناخته می شود و هر روز هزاران طرفدار سامسونگ برای خرید آن اقدام می کنند.

به گزارش شمال نیوز، فناوورانه لوتوس نوشت: 

 همانطور که می دانید با توجه به گسترده بودن دنیای تلفن های همراه هیچ گوشی به سادگی نمی تواند لقب بهترین را به خود اختصاص دهد و باید صدها ویژگی خاص و ویژه داشته باشد. 

گلکسی اس ۶ نیز از این مسئله جدا نیست و به همین دلیل کمپانی سازنده ویژگی های مختلفی در آن قرار داده است که شاید برخی از آن ها را هیچوقت متوجه هم نشوید. در این مطلب به سراغ ۴ ویژگی منحصر به فرد گلکسی اس ۶ خواهیم رفت تا بیشتر با آن ها آشنا شوید.

۱/ Quick Lunch

گلکسی اس 6

گلکسی اس ۶

همانطور که از نام این سیستم مشخص است مربوط به سرعت عمل دستگاه می شود. در این سیستم شما قادر هستید به جای رفتن به منو و انتخاب دوربین تنها دوبار کلید فیزیکی "خانه” را فشار دهید تا دوربین زیر یک ثانیه باز شود. با این روش دیگر صحنه های حساس را تنها به خاطر گشتن به دنبال آیکون دوربین از دست نمی دهد.

۲/ Auto Answer

گلکسی اس 6

گلکسی اس ۶

این ویژگی زمانی کار می کند که دستگاه با کمک بلوتوث به یک سیستم دیگر مانند هندزفری یا سیستم صوتی متصل شده باشد. در این صورت اگر تماسی با شما برقرار شود تلفن به صورت هوشمند پس از دو ثانیه آن را متصل می کند چرا که احتمال می رود در این زمان شما در حال رانندگی باشید یا توانایی پاسخ گویی با کمک دست را نداشته باشید. البته این سیستم از طریق تنظیمات قابلیت غیرفعال سازی را نیز دارد.

۳/Manual Zoom

گلکسی اس 6

گلکسی اس ۶

این روزها زمانی که با موبایل در حال وبگردی هستید بسیاری از سایت های اینترنتی به صورت خودکار به حالت موبایل پورت می شوند ولی در این حالت شما قادر به زوم کردن تصویر نخواهید بود و تنها باید آنچه صاحب وبسایت در نظر گرفته است را رعایت کنید ولی این مشکل با یک گزینه خاص در گلکسی اس ۶ از بین رفته است. در این تلفن همراه شما می توانید با روشن کردن گزینه زوم دستی صفحه را هر چقدر که می خواهید تغییر دهید و از وبگردی بیشتر لذت ببرید.

۴/Mini app

گلکسی اس 6

گلکسی اس ۶

کوچک کردن و مینیمایز کردن یک صفحه در سیستم عامل اندروید یکی از بزرگترین مشکلات آن است. شما نمی تواند به راحتی صفحه خود را کوچک کرده و به اندازه دلخواه دربیاورید. سامسونگ برای این مشکل نیز راه حلی را اندیشیده است و به راحتی می توانید با قرار داده انگشت خود در گوشه سمت راست صفحه و انتخاب سایز مورد علاقه صفحه را به حالت دلخواه تبدیل کنید. کوچک کردن صفحه نمایش در این حالت کمک بسیاری به سرعت وبگردی خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.